Leveringsinformatie

 

 

                      Verzendinformatie

 

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten en wie levert mijn bestelling?

Voor verzending in Nederland geldt:

·      De verzendkosten zijn  € 5,00 per bestelling.

·      Boven € 75,00 is de verzending GRATIS, tenzij anders vermeld.

·      De verzendkosten van tuingereedschap zijn € 13,00 per bestelling.

·      Boven € 75,00 is de verzending GRATIS, tenzij anders vermeld.

       De verzendkosten van meststoffen in zodanige hoeveelheid dat op pallet vervoerd moet worden, zal transportkosten in rekening gebracht worden.

       De kosten hiervan bedragen € 45,00.

 

Standaard leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtbijzijnde postkantoor.

 

Hoe snel wordt er geleverd?

Animals & Garden Twenty 7 streeft er naar om uw bestelling binnen 2 a 3 werkdagen te leveren, tenzij anders vermeld.

Heeft u een bestelling met tuingereedschap dan kan het voorkomen dat de levertijd langer is.

 

Producten zijn die op voorraad?

Animals & Garden Twenty 7 probeer de producten zoveel mogelijk op voorraad te houden, maar het kan voorkomen dat dit door een of andere reden niet mogelijk is.

Voor het tuingereedschap zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

Is het product niet op voorraad dan wordt u hierover geïnformeerd. 

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment van zending ontvangt u automatisch een  bericht, zo weet u dat uw bestelling onderweg is.

 

 

                      Retourneren van producten

 

Graag wil ik een product retourneren.

Het kan uiteraard voorkomen dat een product niet voldoet aan uw verwachtingen of dat het defect is.

U kunt dan een deel of uw volledige aankoop naar ons terug sturen.

Om uw retourverzoek snel te kunnen verwerken, is het noodzakelijk dat u onze retourprocedure volgt, en lees eerst aandachtig de voorwaarden voor retourneren.

Mocht u gekozen hebben voor een diepvriesproduct dan kan men deze NIET RETOURNEREN.

 

 

 

                      Voorwaarden retourneren

 

Product retourneren

LET OP: diepvriesproducten worden NIET GERETOUNEERD.

Retourneren wordt alleen in behandeling genomen wanneer u eerst een retourverzoek heeft ingediend. Dit kunt u doen door een email te zenden met uw klantnummer, ordernummer en om welk product het gaat.

Hierna krijgt u een email om de product(en) te  retourneren,

 Doe dit in een verzenddoos of in de originele, ongeschonden verpakking, met portokosten. Als na controle blijkt dat u een terechte garantieclaim heeft dan krijgt u de portokosten vergoed. Bij producten die zijn beschadigd of gebruikssporen vertonen, behoudt Animals & Garden Twenty 7 het recht de retourzending te weigeren of de schade bij u in rekening te brengen.

Animals & Garden Twenty 7 adviseert u daarom altijd de verzenddoos  en originele verpakking zorgvuldig open te maken.

En een bewijs van retourzending  te vragen bij PostNL.

 

Mijn bestelling te allen tijde retourneren.

Het recht op restitutie vervalt na 10 dagen na ontvangst van de bestelling.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd

Als uw bestelling niet klopt die u heeft ontvangen , niet compleet of beschadigd, dan kunt u een email sturen naar Animals & Garden Twenty 7. Wij proberen u dan te adviseren, te helpen om het probleem op te lossen.

 

 

 

                    Service en Garantie

 

Service

Animals & Garden Twenty 7 heeft als motto: “100% natuurlijk, maar liefst biologisch.”

Daarom streven wij ernaar om die kwaliteitsproducten te leveren, tegen een mooie prijs en te voorzien van de juiste informatie.

Mocht u vragen hebben over een van onze producten dan proberen wij u uiteraard te helpen. U kunt dan gerust contact opnemen via onze email.

 

 

Garantie

Animals & Garden Twenty 7 streeft  naar die kwaliteitsproducten tegen een mooie prijs. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat het defect gaat nadat u het in gebruik heeft genomen.

Animals & Garden Twenty 7 kijkt natuurlijk of de garantiebepalingen, zoals die omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing is en dan zorgen wij samen voor een passende oplossing.

 

Binnen de zichttermijn

Mocht u een artikel ontvangen wat defect is , meldt dit dan binnen de zichttermijn via onze retourprocedure. Bij een gegronde klacht ontvangt u:

         *Het aankoopbedrag terug,

         *Een nieuw product, of

         *Een vervangend product in dezelfde prijsklasse.

 

 

Buiten de zichttermijn

Mocht u  een artikel ontvangen wat defect is, dan volgen wij bij het afhandelen uiteraard onze algemene voorwaarden.

De klacht is gegrond als deze niet is veroorzaakt door:

         *beschadiging door opzet of door nalatigheid;

 

         *onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;

 

         *normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 

 

 

 

Neem contact met ons op

contact opnemen via email
info@animalsengardentwenty7.nl